Doorgaan naar hoofdcontent

Vol focus naar Den Haag (Vredes marathon)

De afgelopen maanden heb ik niet veel verhaaltjes geschreven die over sporten gingen. Dit kwam doordat ik veel bezig was om het nieuwe bedrijf op te zetten en vorm te geven. Ik heb jullie dan ook niet vermoeit met mijn trainingsrondjes die ik wel ben blijven volhouden. Maar heel interessant is het niet om drie of vier keer in de week mijn vast 10k rondje te lezen op Strava of Facebook.

Nu de hectiek van de opstart uit mijn hoofd plaats maakt voor andere creatieve ideeën en ik wat meer innerlijke rust krijg is het ook weer tijd om vol focus mijn andere passie op te pakken.

Doel van dit jaar de Marathon van Den Haag, de vredesmarathon, leek me in deze tijd wel een tof doel. Leuk omdat ik veel klanten in Den Haag heb en een daarvan al heeft aangegeven dat als ik in Den Haag loop, ik wel met sponsoring van dat bedrijf moet lopen. De onderhandelingen volgen nog, maar we komen er zeker uit. Leuk detail is, dat de school waar ik werk beveiligers levert tijdens dit evenement dus ook mijn leerlingen staan langs de kant.

De aanloop zal weer volgens mijn eigen schema gaan, omdat deze heeft gewerkt voor de Kust Marathon van 2014. Korte loopjes, fietsen, interval, krachttrainingen, lange duurlopen en rust zullen de ingrediënten worden voor een mooie beleving in september. 

Ik begin met een paar 10k wedstrijden in de voorfase, Zeist en de Pyramidetrail offroad en dan de weg op met de 10k IJsselstein en ik ga dit uitbreiden met de o.a. halve van Amersfoort en tegen het einde in ieder geval de Wisentrail 32k en ik wil misschien ook nog de Afsluitdijk 32k lopen. Deze twee laatste vallen precies in mijn schema naar de marathon.

Komende week zal ik een groot sportmedische test ondergaan om zeker te weten dat het lijf mijn hoofd kan bijhouden, maar ik voel me goed genoeg om mij geen zorgen te maken. 

Ik zal zoveel mogelijk proberen de voortgang, ups en downs, tips en tops met jullie te delen.

Sportieve groet,
Roger



Reacties

  1. I really like your blog.. very nice colors & theme.
    Did you make this website yourself or did you hire someone to do
    it for you? Plz answer back as I'm looking to create my
    own blog and would like to find out where u got this from.
    thanks a lot

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten